Водещата френска дермокозметична компания NAOS, стояща зад брандовете BIODERMA, ESTHEDERM и ETAT PUR, е с нов Изпълнителен директор за България от месец април. Управлението на бизнеса в България се поема от Симона Попова, маркетинг експерт и дългогодишен кадър на компанията.

Попова се присъединява към NAOS през 2017 г., като Маркетинг и Дигитален директор. След поредица от успехи в развитието на компанията както в България, така и зад граница, през последните две години тя заема позицията Регионален Маркетинг и Оперативен директор за Централна и Източна Европа за марката ETAT PUR.

Симона има бакалавърска и магистърска степен в областта на маркетинга и мениджмънта, специализация в реномирания университет „Джонс Хопкинс“ в САЩ и успешно завършен Майсторски клас по Маркетинг към ESADE Business School в Испания. В над шестнадесетгодишната си кариера Симона е работила за постиженията на множество местни и международни марки в сферата на маркетинга, продажбите и рекламата – безценен опит, с който ще допринесе и в новата си роля.

„Вярвам, че Симона ще продължи успешното развитие на компанията в България и ще утвърди лидерската ни позиция на пазара, съхранявайки ценностите ни. За нас начинът, по който правим бизнес, е от изключително важно значение. Партньорският, етичен и прозрачен подход е отличителната ни черта“, каза Мира Драганова, Global Managing Director на NAOS, по повод промяната.

Начело на българския филиал на NAOS Симона Попова ще ръководи стратегическото управление и дейността на компанията в България. „Уверена съм в ценностите и принципите на NAOS и в това колко важно е да ги отстояваме при предизвикателствата и възможностите на бъдещето. Заедно с талантливия екип на NAOS можем да постигнем всичките си цели“, споделя за бъдещите си планове новият Управител на NAOS в България.

Следвайки визията на Жан-Ноел Торел, основател и президент на NAOS, че утопията е най-добрият начин да променим света, Симона Попова смята да продължи политиката на компанията, известна със своите иновации в грижата за кожата. Със своите 40 години опит, NAOS се е наложила като пионер в екобиологията. Поставяйки под въпрос статуквото на индустрията за красота, водещата козметична компания проектира, произвежда и предлага продукти за грижа за кожата и здравето, използвайки уникален подход, чрез който се подсилват естествените механизми на организма.

Освен със своите иновации, NAOS е известна и с обществено значимите каузи, зад които застава, както и даряването на част от приходите си. От 2018 година компанията е изцяло собственост на филантропския дарителски фонд Jean-Noël Thorel Foundation. Помагайки за подобряване качеството на живот на хората и използвайки своите опит и знания от дермокозметичната индустрия, през 2019 г. лабораторията NAOS BIODERMA в партньорство с Института Кюри отваря център за грижи и изследване на страничните ефекти от лечението на рак върху кожата. През същата година фондацията на NAOS финансира и изследователска програма, насочена към разработване на превръзка, насърчаваща регенерацията на кожата в изгорени зони.

Следвайки глобалната политика на NAOS за подобряване качеството на живот, българският филиал за поредна година инициира събитие в София, с което да насърчи повече жени да започнат да се грижат за здравето си и чрез спорт. Шестото издание на бегаческото състезание BIODERMA Women’s RUN ще се проведе на 15 юни със старт от НДК. 20% от средствата от таксите за участие ще бъдат дарени на Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“, което NAOS подкрепя от 2018 г. „Когато стартирахме BIODERMA Women’s RUN през 2019 година искахме да покажем, че бягането е достъпно за всички и се радваме, че успяхме да го превърнем в събитие, което се очаква с нетърпение“, разказва за благотворителната спортна инициатива, организирана съвместно със Спортен клуб „Бегач“, новият Изпълнителен директор на NAOS за България – Симона Попова.

Още за NAOS можете да научите от naos.com, както и от социалните мрежи LinkedIn, Instagram и X.

За контакти и повече информация:

office@bg.naos.com

(+359 2) 439 3939

Мисията на NAOS е с помощта на науката и иновациите да предоставя продукти, които да подобрят качеството на живот на хората. Грижата към човека и образованието са основата, върху която NAOS гради своята социално отговорна кампания.